De allerbeste verkooptruc
Okee, dus jij wil weten wat de allerbeste verkooptruc is?
Het is er maar 1 (één!).
En je hebt ‘m al gezien.
Anders zou je dit stuk niet lezen.
De grote truc is:
De allerbeste verkooptruc Meer lezen »
Okee, dus jij wil weten wat de allerbeste verkooptruc is?
Het is er maar 1 (één!).
En je hebt ‘m al gezien.
Anders zou je dit stuk niet lezen.
De grote truc is:
De allerbeste verkooptruc Meer lezen »
Eén-duizend-en-negentien? Echt?
Ja echt waar… schaam… 1019 belangrijke en interessante nieuwsbrieven.
Wat doe je met 1019 ongelezen nieuwsbrieven? Meer lezen »
7 tips om je eerste schrijfsels op papier te krijgen.
Vergeet even alle regeltjes om te scoren in Google, zoekwoorden bepalen enzovoort.
Als je alle regeltjes in je achterhoofd moet houden kom je niet eens aan schrijven toe.
Ik spreek uit eigen ervaring…
Starten met bloggen Meer lezen »
“HELP, waar moet ik over bloggen?“
Geregeld krijg ik vragen (ook verzuchtingen) van mensen, als ze horen dat bloggen een must is voor je marketing:
“Pfffjoe… waar moet ik dan over schrijven?”
Of: “Ojee, ik kan helemaal niet schrijven”
“Alles is toch al geschreven…”
Ze zien er als een berg tegenop.
Maar dat hoeft niet.
Blogideeën opdoen Meer lezen »
Zoals zovelen ben ik gek op chocolade!
Een ramp met de feestdagen in het vooruitzicht, en het begint met de chocoladeletter (zijn er trouwens suikervrije chocoladeletters?).
Het valt me op dat die letters er bijna allemaal hetzelfde uitzien.
…Een andere (chocolade) letter Meer lezen »
Voor ZZP’ers is het van cruciaal belang om hun doelgroep te kennen en centraal te stellen, maar voor beeldend kunstenaars gaat dit niet op.
Hoe kunnen zij internetmarketing en social media slim toepassen om geld te genereren voor hun projecten?
…Crowdfunding: het publiek als financier Meer lezen »
Je doelgroep, dat zijn mensen die het meest gebaat zijn bij jouw expertise, jouw dienst. En willen daar graag voor betalen.
…Je doelgroep bepalen – welke hoort bij jou? Meer lezen »